Koleksi : Indeks Artikel Jurnal MPEP
| Semua | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z |
Ada 63 dokumen yang dimulai dengan Judul 'A'
A Symptotic Standard Errors for Item Response Theory True Score Equating of Polytomous Items
Pengarang: Cheow Cher Wong | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
Assessing Individual-Level Impact of Interruptions During Online Testing
Pengarang: Sandip Sinharay | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
A Comparison of IRT Proficiency Estimation Methods Under Adaptive Multistage Testing
Pengarang: Sooyeon Kim, Hanwook | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
A General Linear Method for Equating With Small Samples
Pengarang: Anthony D. Albano | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
Assessment of Differential Item Functioning Under Cognitive Diagnosis Models: The DINA Model Example
Pengarang: Xiamin Li, Wen Chung Wang | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
A Conditional Joint Modeling Approach for Locally Dependent Item Responses and Response Times
Pengarang: Xiang-Bin Meng, Jian Tao | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
A Comparison of Different Psychometric Approaches to Modeling Testlet Structures : An Example with C- Tests
Pengarang: Ulrich Schroeders | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
An Enhanced Approach to Combine Item Response Theory With Cognitive Diagnosis in Adaptive Testing
Pengarang: Chun Wang | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
A Flexible Latent Class Approach to Estimating test-Score Reliability
Pengarang: Daniel W, Klaas Sjitsma | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
a Nonparametric Approach to Estimate Classification Accuracy and Consistency
Pengarang: Quinn N Lathrop, Ying Cheng | No. Panggil: JI01-JEM | Penerbitan: National Council On Measurement in Education
Cari yang mirip ::  Tambahkan ke favorit :: 
Mundur   1 2 3 4 5 6 7  Maju