Hasil Pencarian
Ditemukan
133
dokumen dengan kata kunci
9570
Simpan CSV
Syntactic theory and the structure of english : a minimalist approach
Pengarang: Radford, Andrew | No. Panggil: 425 RAD s |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Multicultural education : cross cultural training approach
No. Panggil: 370.1 MUL |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Production and operations management : a life cycle approach
Pengarang: Chase, Richard B. | No. Panggil: 658.5 CHA p |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The development of second language grammars a generative approach
No. Panggil: 418 DEV |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The Psychology of Religion An Empirial Approach Fourth Edition
Pengarang: Hood, Ralph W. | No. Panggil: 2x7.15 HOO p |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Educational Psychology : A Realistic Approach. Fourth Edition.
Pengarang: Good, Thomas L | No. Panggil: 370.15 GOO e |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Understanding Industrial And Organizational Psychology: An Integrated Approach
Pengarang: Dipboye, Robert L.; Smith, Carlla S.; Howell, William C. | No. Panggil: 158.1 DIP u |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Learning through an integrated curriculum approach and guidelines
No. Panggil: 375.001 LEA |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
A Nonparametric Approach to Estimate Classification Accuracy and Consistency
Pengarang: Quinn N. Lathrop, Ying Cheng | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51, No.3, 2014 Fall p.318-334 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
a Nonparametric Approach to Estimate Classification Accuracy and Consistency
Pengarang: Quinn N Lathrop, Ying Cheng | No. Panggil: JI01-JEM |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPEP ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Prev
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Next