Ditemukan 248 dokumen dengan kata kunci 9395 |
Simpan CSV ![Simpan CSV](icons/save.png) |
An Analysis of the Use of Code-Switching by English Teacher in Speaking Class at English Department
|
Pengarang: Restu Pertiwi | No. Panggil: An Analysis of the Use of Code-Switching by English Teacher in Speaking Class at English Department Restu Pertiwi Hamzah Puadi Ilyas, Ph.D.; Silih Warni, Ph.D. Prof. Dr. H. Gunawan Suryoputro, M.Hum.; Dr. Syaadiah Arifin, M.Pd. 2020 Sudah T094-00416 |
|
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Pengaruh Pendekatan Komunikatif Dan Kemampuan Verbal Terhadap Hasil Belajar Bahasa Indonesia Siswa Kelas VIII SMP Negeri 8 Kota Tangerang Selatan
|
|
Pengaruh Pendekatan Pembelajaran Dan Gaya Kognitif Terhadap Hasil Belajar Matematika Siswa SMA Negeri Jakarta Selatan
|
|
Pengaruh Pendekatan Pembelajaran dan Intelejensi Terhadap Hasil Belajar Matematika Pada Kelas V Sekolah Dasar Negeri 05 Pagi Jakarta Timur)
|
|
A Latent Ability Model for Count Data and Application to Processing Speed
|
Pengarang: Anna Doebler, Philipp Doebler, Heinz Holling | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.38, No.8, Nov 2014 p.587-598 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Efficient Models for Cognitive Diagnosis With Continuous and Mixed-Type Latent Variables
|
Pengarang: Hyokyoung Hong | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.39, No.1, Jan 2015 p.31-43 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
A Note on Parameter Estimate Comparability: Across Latent Classes in Mixture IRT Modeling
|
Pengarang: Insu Paek, Sun-Joo Cho | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.39, No.2, March 2015 p.135-143 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Correcting Measurement Error in latent Regression Covariates Via the MC-SIMEX Method
|
|
Identifying Person-Fit Latent Classes, and Explanations of Categorical and Continuous Person Misfit
|
|
Efficient Models for Cognitive Diagnosis With Continuous and Mixed -Type Latent Variables
|
|