Ditemukan 268 dokumen dengan kata kunci 9341 |
Simpan CSV ![Simpan CSV](icons/save.png) |
Estimating a Cognitive Diagnostic Model for Multiple Strategies via the EM Algorithm
|
Pengarang: Yan Huo, Jimmy de la Torre | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.38, No.6, July 2014 p.464-485 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Estimating a Cognitive Diagnostic Model For Multiple Strategies Via The EM Algoritm
|
|
DIF Detection Using Multiple-Group Categorical CFA With Minimum Free Baseline Approach
|
Pengarang: Yu-Wei Chang, Wei-Kang Huang, Rung-Ching Tsai | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.52, No.2, 2015 Summer p.181-199 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
An Investigation of the Impact of Guessing Coefficient and Reliability
|
|
The effect of Performance Indicator Category on Estimates of Intervention Effectiveness
|
|
Higher Education End-of-Course Evaluations: Assessing the Psychometric Properties Utilizing Exploratory Factor Analysis and Rasch Modeling Approaches
|
Pengarang: Bradley, Kelly D / Snyder, Eric M / Tombari, Angela K | No. Panggil: Assessment Tools in Education: Vol. 3, (Issue 1): 2016 : p. 3-22 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Approaches for Classifying Respondents Into Multiple Levels
|
Pengarang: Maaike M. van Groen | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.38, No.3, May 2014 p.187-200 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Pengaruh Tes Formatif dalam Pembelajaran Ceramah dan Motivasi Belajar Siswa Terhadap Hasil Belajar Pendidikan Agama Islam (PAI) Siswa Kelas X di SMK YAYASAN ZELANI AL-MANSYUR (YZA) 1 Kota Bogor
|
|
Pengaruh Evaluasi Formatif dan Gaya Kognitif Terhadap Hasil Belajar Ilmu Pengetahuan Sosial (IPS) di Sekolah Dasar Almuslim Tambun Bekasi
|
|
Repeater Analysis for Combining Information From Different Assessments
|
Pengarang: Shelby Haberman, Lili Yao | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.52, No.2, 2015 Summer p.223-251 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|