Ditemukan 350 dokumen dengan kata kunci 9215 |
Simpan CSV |
An Enhanced Approach to Combine Item Response TheoryWith Cognitive Diagnosis in Adaptive Testing
|
Pengarang: Chun Wang, Chanjin Zheng, Hua-Hua Chang | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51, No.4, 2014 Winter p.358-380 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Variable-Length Computerized Adaptive Testing Using the Higher Order DINA Model
|
Pengarang: Chia-Ling Hsu, Wen-Chung Wang | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.52, No.2, 2015 Summer p.125-143 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
A Conditional Joint Modeling Approach for Locally Dependent Item Responses and Response Times
|
Pengarang: Xiang-Bin Meng, Jian Tao, Hua-Hua Chang | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.52, No.1, 2015 Spring p.1-27 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Pengaruh Motivasi Berprestasi terhadap Sikap Belajar dan Regulasi Diri Dalam Belajar (Self Regulated Learning) Mahasiswa Pada Sekolah Tinggi Di Kabupaten Lebak
|
|
Hubungan antara Kepemimpinan Kepala Sekolah dan Motivasi Berprestasi dengan Kinerja Guru Sekolah Menengah Pertama Swasta di Kecamatan Kembangan Jakarta Barat.
|
|
The Implementation of Student Teams-Achievement Divisions (STAD) Technique in Reading Comprehension
|
|
New Item Selection Methods for Cognitive Diagnosis Computerized Adaptive Testing
|
|
Foundations of Psychological Testing
|
|
The Multicomponent Latent Trait Model for Diagnosis: Applications to Heterogeneous Test Domains
|
Pengarang: Susan E. Embretson | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.39, No.1, Jan 2015 p.16-30 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
The Multicomponent Latent Trait Model for Diagnosis : Applications to Heterogeneous Test Domains
|
|