Ditemukan 222 dokumen dengan kata kunci 9172 |
Simpan CSV |
Power Formula for the SIBTEST Procedure for Differential Item Functioning
|
Pengarang: Zhushan Li | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.38, No.4, June 2014 p.311-328 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
A Power Formula for the SIBTEST Procedure for Differential Item Functioning
|
|
Pengaruh Model Pembelajaran Kooperatif dan Gaya Belajar Siswa Terhadap Kemampuan Menulis Karya Ilmiah (eksperimen di SMA Negeri 1 Bungursari Purwakarta)
|
|
Pengaruh Model Pembelajaran dan Motivasi Belajar terhadap Pemahaman Konsep Ilmu Pengetahuan Alam Siswa di Sekolah Dasar Negeri Petamburan 01 Jakarta Pusat
|
|
Modeling Student Test-Taking Motivation in the Context of an Adaptive Achievement Test
|
Pengarang: Steven L.Wise, G. Gage Kingsbury | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.53, No.1, 2015 Spring p.86-105 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Parameter Estimation of the Reduced RUM Using the EM Algorithm
|
Pengarang: Yuling Feng, Brian T. Habing, and Alan Huebner | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.38, No.2, March 2014 p.137-150 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
Parameter Estimation of the Reduced RUM Using the EM Algorithm
|
|
A Conditional Joint Modeling Approach for Locally Dependent Item Responses and Response Times
|
Pengarang: Xiang-Bin Meng, Jian Tao, Hua-Hua Chang | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.52, No.1, 2015 Spring p.1-27 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|
A Stepwise Test Chracteristic Curve Method to Detect Item Parameter Drift
|
|
IRT-Estimated Reliability for Tests Containing Mixed Item Formats
|
Pengarang: Lianghua Shu, Richard D. Schwarz | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51 No.2, 2014 Summer p.141-162 |
|
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip ::
Tambahkan ke Favorit ::
|
|