Hasil Pencarian
Ditemukan 385 dokumen dengan kata kunci 8341 Simpan CSV Simpan CSV
The Measurement Of Work Performance : Methods, Theory, And Applications
Pengarang: Landy, Frank J. | No. Panggil: 658.312 5 LAN m |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Methodolgy and materials design in languange teaching: current perceptions and practices and their implications
No. Panggil: 419.071 MET |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Measuring social attitudes: a handbook for researchers
Pengarang: Mueller, Daniel J. | No. Panggil: 303.380 72 MUE m |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Qualitative text analysis : a guide to methods, practice & using software
Pengarang: Kuckartz, Udo | No. Panggil: 005.12 KUC q |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Methods for Evaluating Composite reliability, Classification Consistency, and Classification Accuracy for Mixed- Format Licensure Test
Pengarang: Tim Moses, Sooyeon Kim | No. Panggil: JI01-APM |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPEP  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Effective instructtional Strategies from Theory to practice Second Edition
Pengarang: Moore, Kenneth | No. Panggil: 370.152 3 MOO e |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Language in Education : Theory and Practice Reading Development of Nonnative Speakers of English
Pengarang: Barnitz, John G. | No. Panggil: 418.4 BAR r |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Health behavior and health education theory, research, and practice ed.4
No. Panggil: 613 HEA |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Introduction to Management Science
Pengarang: Taylor III, Bernard W. | No. Panggil: 658 TAY i |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Teaching Science
No. Panggil: 371.1 TEA |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Prev   4 5 6 7 8 9 10 11 12 13  Next