Hasil Pencarian
Ditemukan 103 dokumen dengan kata kunci 7686 Simpan CSV Simpan CSV
a Nonparametric Approach to Estimate Classification Accuracy and Consistency
Pengarang: Quinn N Lathrop, Ying Cheng | No. Panggil: JI01-JEM |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPEP  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
A Multivariate Generalizability Theory Approach to Standard Setting
Pengarang: Yi fang | No. Panggil: JI01-APM |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPEP  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Introduction to Quantitative Research Methods an Investigative Approach
Pengarang: Balnaves Mark | No. Panggil: 001.42 BAL i |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
A Genre-Based Approach to Teaching EFL Summary Writing
Pengarang: Yuan- Shan | No. Panggil: JI06-ELTJ |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPB Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Improving Teacher Talk THrough a Task Based Approach
Pengarang: Jason Moser, Justin Harris | No. Panggil: JI06-ELTJ |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPB Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Comparative Study of Using Task-Based Instruction and Grammar Translation Method in Teaching English Texts to Improve Productive Language Skills of the Second Grade Students at Integrated Junior High School Al-Qudwah Kalanganyar
Pengarang: Ita Maulidha | No. Panggil: T094-00034 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Learner strategy use and performance on language tests : Astructural equation modeling approach
Pengarang: Purpura, James E. | No. Panggil: 428.24 PUR I |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
An Assessment of the Nonparametric Approach for Evaluating the Fit of Item Response Models
Pengarang: Tie Liang and Craig S. Wells and Ronald K. Hambleton | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51 No.1, 2014 Spring p.1-17 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
A Flexible Latent Class Approach to Estimating Test-Score Reliability
Pengarang: L. Andries van der Ark, Klaas Sijtsma, Daniiel W. van der Palm | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51, No.4, 2014 Winter p.339-357 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
An Enhanced Approach to Combine Item Response TheoryWith Cognitive Diagnosis in Adaptive Testing
Pengarang: Chun Wang, Chanjin Zheng, Hua-Hua Chang | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51, No.4, 2014 Winter p.358-380 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Prev   3 4 5 6 7 8 9 10 11  Next