Hasil Pencarian
Ditemukan
327
dokumen dengan kata kunci
6673
Simpan CSV
Education Sector Strategy
No. Panggil: eBEDU-12300004 |
Koleksi: eBooks - Education ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Problems in modern education
No. Panggil: 370 LAB p |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Education of To-Day
No. Panggil: 370 LAB e |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Attribute-Level and Pattern-Level Classification Consistency and Accuracy Indices for Cognitive Diagnostic Assessment
Pengarang: Wenyi Wang, Lihong Song, Ping Chen | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.52, No.4, 2015 Winter p.457-476 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Differential Item Functioning Assessment in Cognitive Diagnostic Modeling: Application of the Wald Test to Investigate DIF in the DINA Model
Pengarang: Likun Hou, Jimmy de la Torre, Ratna Nandakumar | No. Panggil: JI01-JEM |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPEP ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Attribute-Level and Pattern-Level Clasification Consistency and Accuray Indices for Cognitive Diagnostic Assessment
Pengarang: Wenyi Wang | No. Panggil: JI01-JEM |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPEP ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Educational Phychology : Classroom Update Prepearing for PRAXIS and Practice
Pengarang: Santrock, John W. | No. Panggil: 370.15 SAN e |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The Education of a Speculator
Pengarang: Victor Niederhoffer | No. Panggil: 332.645 NIE e |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Exploring Classroom Discourse: Language In Action
Pengarang: Walsh, Steve | No. Panggil: 370.14 WAL e |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Curriculum for Young Children: an introduction Second Edition
Pengarang: Arce;Eve-Marie | No. Panggil: 375 ARC c |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Prev
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Next