Hasil Pencarian
Ditemukan 306 dokumen dengan kata kunci 6638 Simpan CSV Simpan CSV
Information Technologies In Teacher Education : Issues And Experiences For Countries In Transition
No. Panggil: 371.33 INF |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Teaching 101 : Classroom Strategies For The Beginning Teacher
Pengarang: Glanz, Jeffrey | No. Panggil: 371.1 GLA t |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Teachers In Action : Tasks For In - Service Language Teacher Education And Development
Pengarang: James, Peter | No. Panggil: 371.7 JAM t |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Guiding Students Into Information; Strategies for Teachers and Teacher-Librarians
Pengarang: Carlson, Chris; Brosnahan, Ellen | No. Panggil: eBEDU-12300033 |
Koleksi: eBooks - Education  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Teacher Learning in Language Teaching
No. Panggil: eBEDU-12300038 |
Koleksi: eBooks - Education  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Teacher in action : Tasks for in-service language teacher education and development
Pengarang: JAMES, Peter | No. Panggil: 371.7 JAM t |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Teacher Education In Turmoil: quest for a solution
No. Panggil: 371.1 SIN t |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Information literacy : search strategies, tools & resources for high school students and college freshmen
Pengarang: Ercegovac, Zorana | No. Panggil: eBEDU-12300037 |
Koleksi: eBooks - Education  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Online Collaborative Learning on an ESL Teacher Education Programme
Pengarang: Richard Cullen | No. Panggil: JI06-ELTJ |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPB Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Practical Techniques for Language Teaching
Pengarang: Lewis, Michael | No. Panggil: 407 LEW p |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Prev   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Next