Hasil Pencarian
Ditemukan
386
dokumen dengan kata kunci
6569
Simpan CSV
Contextualizing Distributed Leadership Within Early Childhood Education : Curent Understandings, Research Evidence and Future Challenges
Pengarang: Johanna Heikka | No. Panggil: JI01-EMAL |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MAP ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Teacher Education In Turmoil: quest for a solution
No. Panggil: 371.1 SIN t |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Design and Analysis of Experiment in Psychology and Education
Pengarang: Lindquist, E.F. | No. Panggil: 001.43 LIN d |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Ethics and education research
Pengarang: Brooks, Rachel ; Riele, Kitty te ; Maguire, Meg | No. Panggil: 107 BRO c |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Needs-based resource allocation in education: via formula funding of scools
No. Panggil: 371.206 NEE |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Curriculum Development In Vocational And Technical Education : Planning, Content, And Implementation
Pengarang: Finch, Curtis R | No. Panggil: 375.370 113 FIN c |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The Dynamics Of Education Policymaking : Case Studies Of Burkina Faso, Jordan, Peru, And Thailand
Pengarang: Haddad, Wadi D | No. Panggil: 379.151 HAD d |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The Dynamics Of Education Policymaking : Case Studies Of Burkina Faso, Jordan, Peru, And Thailand
Pengarang: Haddad, Wadi D | No. Panggil: 379.151 HAD d |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Lifelong Learning In Higher Education
Pengarang: Knapper, Christopher K | No. Panggil: 378.01 KNA l |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Achieving Acoountability In Higher Education
Pengarang: Burke, Joseph C | No. Panggil: 379.158 BUR a |
Koleksi: Buku Teks ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Prev
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Next