Hasil Pencarian
Ditemukan 202 dokumen dengan kata kunci 6274 Simpan CSV Simpan CSV
Development of Self Directed Learning Skills Scale for Pre-Service Science Teachers
Pengarang: Acar, Canan / Ekici, Fatma Taskin | No. Panggil: Assessment Tools in Education: Vol. 2,( Issue 2): July 2015: pp. 3-13 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Expediting Clinical and Translational Research via Bayesian Instrument Development
Pengarang: Yu Jiang | No. Panggil: Applied Psychological Measurement, Vol.38, No.4, June 2014 p.296-310 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Development of the Chinese Primary Care Assessment Tool: Data Quality and Measurement Properties
Pengarang: Yang Hui | No. Panggil: JI04-IJQHC |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MIKM  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Leadership Development for ExPerienced New Zealand Principals: Perceptions of Effectiveness
Pengarang: Howard Youngs | No. Panggil: JI01-EMAL |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MAP  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Th Development Endorsement and Adoption of a National Standard for Principals in Australia
Pengarang: Stephen Dinham | No. Panggil: JI01-EMAL |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MAP  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Change and Continuity : A Critical Analysis of Principal Development Policy in Mainland China (1989-2011)
Pengarang: Yulian, Allan Walker | No. Panggil: JI01-EMAL |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MAP  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Learner strategy use and performance on language tests : Astructural equation modeling approach
Pengarang: Purpura, James E. | No. Panggil: 428.24 PUR I |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
An Assessment of the Nonparametric Approach for Evaluating the Fit of Item Response Models
Pengarang: Tie Liang and Craig S. Wells and Ronald K. Hambleton | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51 No.1, 2014 Spring p.1-17 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
A Flexible Latent Class Approach to Estimating Test-Score Reliability
Pengarang: L. Andries van der Ark, Klaas Sijtsma, Daniiel W. van der Palm | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51, No.4, 2014 Winter p.339-357 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
An Enhanced Approach to Combine Item Response TheoryWith Cognitive Diagnosis in Adaptive Testing
Pengarang: Chun Wang, Chanjin Zheng, Hua-Hua Chang | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.51, No.4, 2014 Winter p.358-380 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Prev   12 13 14 15 16 17 18 19 20 21  Next