Hasil Pencarian
Ditemukan 2025 dokumen dengan kata kunci 300 Simpan CSV Simpan CSV
Alleviating Students' Anxiety in Speaking Through Project-Based Learning in Oral Description at the Eight-Graders of MTsN 4 Jakarta
Pengarang: T.Hantamah | No. Panggil: T094-00434 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Gender and Religious Representation Through Visual and Verbal Texts in National Endorsed EFL Textbooks for Junior High School in Indonesia
Pengarang: Dwi Arie Megawati | No. Panggil: T094-00429 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Gender and Religious Representation Through Visual and Verbal Texts in National Endorsed EFL Textbooks for Junior High School in Indonesia
Pengarang: Dwi Arie Megawati | No. Panggil: T094-00429 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
The EFL Teachers’ Perception and Strategies in Developing of Portfolio Assessment Based on School-Based Curriculum (KTSP) at Junior High School 2 Kotabaru
Pengarang: Eka Yuliani Asmara | No. Panggil: T094-00147 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Investigating High School Students' Interaction in Online EFL Classroom
Pengarang: Khotia Nur Aqsho | No. Panggil: T094-00426 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
The Implementation of Web-Based Learning through Learning Management System “Edmodo” to Improve Students’ Vocabulary Mastery by Mean of Writing Project at Grade XII Students of SMAN 2 Maja Lebak
Pengarang: Arief Styo Nugroho | No. Panggil: T094-00158 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Handbook Of Action Research : Praticipative Inquiry And Practice
No. Panggil: R 001.437 REA h |
Koleksi: Buku Referens  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Human inquiry in action: developments in new paradigm research
No. Panggil: 300.72 HUM |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
the Effects of Story Innovation and LINCS Strategy in Improving Student’s Vocabulary Mastery Viewed from Student’s Learning Style at the Eight Grade Students of Al-Hamid Islamic Junior High School
Pengarang: Siti Aminah | No. Panggil: T094-00229 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Doing and Writing Action Research
Pengarang: McNiff , Jean | No. Panggil: 001.42 MCN d |
Koleksi: Buku Teks  :: Cari yang mirip  :: Tambahkan ke Favorit  ::
Prev   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  Next