Hasil Pencarian
Ditemukan
389
dokumen dengan kata kunci
244
Simpan CSV
Exploring Goofing on Students? Performance of Writing in the First Grade at 19 Junior High Scholl Tangerang
Pengarang: Puryati | No. Panggil: T094-00006 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Improving students on writing narrative through ?challenges 3? textbook and splash games in SMP LABSCHOOL Kebayoran
Pengarang: Shelma Shakira Bhakti | No. Panggil: T094-00012 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The Effect of B1og-Based Peer Feedback and Face-to-Face Peer Feedback in Enhancing Students' Essay Writing
Pengarang: Arifin | No. Panggil: T094-00014 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The Effects of direct and metalinguistic corrective feedback on students' syntactic structure in writing at MAN 2 Bogor
Pengarang: Jijah Dzil Hijah | No. Panggil: T094-00024 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The Effects of Direct and Metalinguistic Corrective Feedback on Students' Syntactic Structure in Writing at MAN 2 Bogor
Pengarang: Jijah Dzil Hijah | No. Panggil: T094-00068 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Using Quantum Teaching in Writing Class on 8th Grade of SMPN 02 IN Kabupaten Mukomuko Bengkulu.
Pengarang: Washlurachim Safitri | No. Panggil: T094-00102 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
The use of Edmodo as a social media to support the enhancement of students’ paragraph writing skills on students of first semester of STKIP Pancasakti, Tangerang
Pengarang: Akhmad Subkhi Ramdani | No. Panggil: T094-00139 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Designing a Writing Coursebook for English Students at Institut Agama Islam Negeri Sultan Maulana Hasanuddin Banten
Pengarang: Haryana | No. Panggil: T094-00164 |
Koleksi: Tesis Bahasa Inggris ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Comparing the Effectiveness of Self-Paced and Collaborative Frame-of-Reference Training on Rater Accuracy in a Large-Scale Writing Assessment
Pengarang: Kevin R. Raczynski, Allan S. Cohen, George Engelhard | No. Panggil: Journal of Educational Measurement, Vol.52, No.3, 2015 Fall p.301-318 |
Koleksi: e-Artikel Pendidikan ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Comparing the Effectiveness of Self -Paced amd Collaborative Frame-Of- Reference Training On Ratet Accuracy in a Large-Scale Writing Assessment
Pengarang: Kevin R. Raczynski | No. Panggil: JI01-JEM |
Koleksi: Indeks Artikel Jurnal MPEP ::
Cari yang mirip
::
Tambahkan ke Favorit
::
Prev
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
Next